Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за термостат

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    re

    Някой колега правил ли го е на дизел?Имам маркуч...ако може някой да даде линк,какъв точно трябва да е термостата,защото има няколко вида.Твърдо съм решил да слагам такъв лоу кост в маркуча,карам служебни бусове и каляски "рендета"термостатите са им чук.А аз дори и BEHR да взема след две години ще е пръднал.
    Забравих да питам и колко трябва да е градиента....колеги.
    ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

    Comment


    • #32
      На дизелът съм така от една година, няма ядове. Това е резервния ми маркуч, просто за всеки случай. Смяната му ще ми отнеме 10 минути (дано не се налага ) На текущия сълюшън, който в момента е монтиран бая зор видях, докато втъкна термостата в маркуча, защото от топлината гумата не беше особено еластична, въпреки че ползвах технически вазелин. Но вече имам ноу-хау: чисто нов маркуч, а за смазка ползвам товa, с него влиза без забележка...

      П.С. Термостатът е Vernet Calorstat 89 градуса за Renault 5, 1.4 Super, има го в ЕВРО 07, струва 13,и нещо лева.
      Attached Files
      Last edited by dansguardian; d.m.y г., 20:05.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #33
        re

        Браво колега това ми тябваше да видя,трябва да ти кажа,че и аз го имам същото ноу хао,хаха.Но лошото е,че тоя термостат го няма в наличност който съм харесал аз...http://kanex.bg/shop/findkx?kxpartno=KXN4106809.Обърни внимание на диаметъра му ,мисля,че втъкването в маркуча ще е по лесно.
        ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

        Comment


        • #34
          Ми Вернет-а е ф43 мм, а този, който мислиш да купиш е ф41 мм, което значи че ще влезе още по-лесно в маркуча. Важни са градусите, 88 са ОК. И накрая да не забравиш да стегнеш термостата за маркуча с една скоба, просто ей така, да не се размести евентуално.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #35
            Колеги някой да е слагал такъв термостат от рено 5 на 156 мжет 1.9 150 кс ? Купих си чисто нов , сложиха ми го и не иска да залепи 90 и това е ..... Възможно ли е не знам дали не са ме излъгали не знам също (не вярвам)

            Comment


            • #36
              Термостатът от Renault 5 със сигурност ще фитне и на маркуча към твоята коруба от термостат.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Ibiza Покажи съобщение
                Колеги някой да е слагал такъв термостат от рено 5 на 156 мжет 1.9 150 кс ? Купих си чисто нов , сложиха ми го и не иска да залепи 90 и това е ..... Възможно ли е не знам дали не са ме излъгали не знам също (не вярвам)
                Ако стрелката седи на чертичката преди 90 градуса всичко е ок. По уреда на таблото не може точно да се каже каква е температурата на мотора, това най-добре се вижда през диагностика.

                п.с Да се знае , jtd е с работна температура 82 градуса!
                Ето извадка от eLearn по въпроса:

                "at a temperature of < 80 ± 2° C the (closed) thermostatic valve directs the coolant directly to the pump
                at a temperature of > 80 ± 2° C the (open) thermostatic valve directs the coolant to the radiator."
                Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                  Ако стрелката седи на чертичката преди 90 градуса всичко е ок. По уреда на таблото не може точно да се каже каква е температурата на мотора, това най-добре се вижда през диагностика.

                  п.с Да се знае , jtd е с работна температура 82 градуса!
                  Ето извадка от eLearn по въпроса:

                  "at a temperature of < 80 ± 2° C the (closed) thermostatic valve directs the coolant directly to the pump
                  at a temperature of > 80 ± 2° C the (open) thermostatic valve directs the coolant to the radiator."
                  Да точно седи на чертичката преди Средата( 90 градуса)
                  Интересното е ,че когато отиде между тази чертичка и 90 съм чувал перката да включва което ми е много странно мислих си,че трябва да включва след 90 . Иначе пък духа много топло , бавничко загрява но JTD са така

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                    п.с Да се знае , jtd е с работна температура 82 градуса!
                    Ето извадка от eLearn по въпроса:

                    "at a temperature of < 80 ± 2° C the (closed) thermostatic valve directs the coolant directly to the pump
                    at a temperature of > 80 ± 2° C the (open) thermostatic valve directs the coolant to the radiator."
                    Да се знае, че тази информация не е вярна.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                      Да се знае, че тази информация не е вярна.
                      И да се знае, че читава кола с читав термостат стрелката залепя на 90 градуса и това е!
                      Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V
                      DUCATI Monster
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS 16V-EX

                      Comment


                      • #41
                        Моята е с на рено 5 и залепя на 90 градуса от почти година и половина.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                          Да се знае, че тази информация не е вярна.
                          Би ли споделил тогава с нас йаква е истината, за да е ясно веднъж завинаги каква е истината за теемостатите. Защото аз имам съвсем различни наблюдения и искам да разбера истината.
                          Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                          Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                          Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                            Би ли споделил тогава с нас йаква е истината, за да е ясно веднъж завинаги каква е истината за теемостатите. Защото аз имам съвсем различни наблюдения и искам да разбера истината.
                            Според каталога на Vernet, за твоя мотор термостатът е
                            TH7149.88J.

                            Т.е - отваря на 88 гр.


                            http://www.calorstatbyvernet.fr/CATA...FFIdlBVbk5CAAA


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Аз съм с бер и по диагностика отваря на 82.
                              Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                              Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                              Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от firedragon Покажи съобщение
                                Аз съм с бер и по диагностика отваря на 82.
                                Не знам, какво точно разбираш под "по диагностика отваря", но и на Behr термостатът е на 88 гр.


                                http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&show=1


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X